äntligen aktiv..

vad är det med mig?
Känns som att mina dagar bara rusar förbi. Jag har hunnit med mycket dessa dagarna, slingat håret, praktk, fixat Kim's och Paulas balfrissor, hunnit se massa gotte filmer ( bröllops duellen har jag sett tre gånger haha), gått på stan med Scottan, Varit ute och gått med Katta, haft sleepover med Scottan, Middag på acelink med jobb :) , jobbat, FÅTT lön och hunnit slösa massa pengar......, och en massa fest.
I torsdags blev det först tura med jobb, sen mötte jag upp Josse och Oliven, vi gick till Docken där Paula och com satt i sina fina balkläder. Sen körde vi på PL, Zoo,  Bakom & Cardinal. Sjukt go utgång!
Fredagen spenderade jag med Danni, Paula, Kim & Joel. Först med lite tacos & gotte vin hemma hos mig, sen blev det bara jag, Joel &  Danni som drog vidare. OFC pl, men jag och Danni blev så sjukt dans sugna så vi gick till bakom. Vi var ganska ensamma om det, men vi hade kul ändå. Halv tio på morgonen efter åkte vi "privat buss" hem.
Sist men inte minst utgången igår, förfest hos Sjöberg's & även en sväng hos Jeppe. Sen körde vi hela rundan, men slutade på club monté.
Jag kom hem kvart över sex, och har faktiskt ingen aning hur jag lyckades med det.

Redan i fredags började jag känna av något som inte stämde i kroppen, sånn känsla när man håller på att bli sjuk.
I dagens bröt de ut, kan knappt handla om för mycket festande och för lite kläder? Det är faktiskt riktigt kallt på morgonen, sådär runt fem tiden.. Illla nog har jag varit ute vid den tiden för många dygn på sträck.
Usch, jag borde döpa om min blogg till  " partybloggen" för det är det enda jag skriver om. Eller rent av ändra mina livs vanor, efter som bloggen ska handla om ens liv. phu, dags att börja ta det lugnt kanske?

Nej, nu ska jag kolla film. I veckan har jag hunnit se bröllops duellen tre gånger, slumdog millinore, taken & lite av remember the titans,någon annan jag inte minns namnet på & nu ska jag se pojken i randig pyjamas sådär klockan halv tre, också en av mina goda vanor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0