38 kilo +.

Oh herre.
Att hålla mig borta från festandet kanske inte var så sunt iafalla. Ikväll har jag lyckats trycka i mig :
lövbiff med fetaost, en god sallad, klyftpotatis, beasås, ben&jerry glass, chips, dipp samt massa godis & grönsaks dippa. USCH så har får det ju bara inte gå till. Fast så illa brukar det inte vara..Mammas pojkvän Niklas ifrågasatte om jag var inne i en djup deprition, efter som jag tröst åt. Haha man kan ju undra?
Nejdå, jag är inte deprimerad jag mår faktiskt ovanligt bra. Har dock varit en väldigt tuff dag.


Nu ska jag lägga mig igen och läsa min bok, igår var jag & mamma på bibloteket. Jag lånade 7 böcker och 9 cd's.
Undras hur mycket läsande det kommer bli, jag är inte så himla aktiv på den fronten.

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0