5 saker ni kanske inte visste om mig.

>1. När jag var liten var jag en riktig pojk-flicka, hade mesta dels killkompisar ( lannemar & tomme was my homies. ) haha! jag klädde mig så gott som en kille, MEN jag ville ha barbie samt dockor, men jag lekte aldrig med dom. Jag pratade även upplänska enda tills jag var 5 år. ( pappa är från Örebro och jag bodde väldigt mycket hos min farmor och farfar när jag var liten). Därav av mina "krockar" i vissa ord ex. "kvart", " 40" osv.. som jag inte säger som alla andra skåningar.

>2. Jag älskar att sjunga, har uppträtt väldigt mycket i mina dagar.. Vet dock inte om det är min starka sida.
Det återstår att se.

>3.  Vet att jag nämnt det förr, men inte så ingående. Jag är född med ett hjärtfel, en elektriskväg som ligger fel i mitt hjärta. Därav min hektiska träning ibland, för det sägs vara det enda botemedelt så vidare jag inte till opereras. Operationen är större än själva hjärtfelet. Dvs. chansen att överleva är likastor som att inte göra det. Felet på hjärat kan jag leva med, och behövs inte botas så länge det inte blir sämre. Det jobbigaste med det, är att det gör väldigt ont när jag får känningar.

>4. Precis som dom flesta andra tjejer i denna hemska värld har jag haft allvarliga ätstörningar. Absolut inget jag är stolt över, och det benranglet är absolut inget att sträva efter igen. Härligare med lite former :)

>5. Jag har gått på friidrott, gymnastik, fotboll, basket, simning, scouterna, duvugnarna, piano, kör samt sånglektioner!
Inte illa va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0