artonde mars.

Tro det eller ej, andra dagen i skolan. Sitter i datasalen nu, och väntar in andra lektionen. Har haft lite "möte" med några lärare nu på morgonen, känns som jag börjar komma på fötter igen. Det är uuunderbart väder ute, varmt dessutom. underbart att jag känner min pollen allergi. hur man nu kan tycka det är positivt? men sånn är jag ! ;)
Efter skolan ska jag gå en sväng i stan med min älskade vän paula!
kan man låta bli när solen strålar !

kan inte sluta tänka på gårdagen, och hur underbart det var att träffa familjen k.
alltid lika kul att träffa dom, och blir alltid lika varmt och kärleksfullt bemött.
men vad gör, man vad gör man?

helgen var underbart!
det var tänkt att det bara skulle vara all in på lördagen..
så blev ikke fallet, torsdag, fredag & LÖRDAG så klart.
torsdagen blev en spontan utgång med Maja, vi började med ett glas vin hemma hos hennes kompis Anna, sen blev det pl13 samt zoo bar. Spenderade stora delar tillsammans med mammas kära arbetskamrater.
sen blev det en sk. efterfest hos mig, maja och markus.. sen kom holle simone & jocke? dom ville dock aldrig gå, haha !
fredagen blev det jobb, sen dirr hem till paula för att förfesta. det blev jag, paula, linda & kimsie.
markus var snäll och körde oss till staden. det blev bakom, pl13 & ? umm.. jag minns faktiskt inte. jag och paula yrade mest faktiskt! det var en riktigt lyckad utgång.
lördagen, blev det jobb.
melodifestivalen sen förfest hos mig, ofc... vi begav hos ner till stan. men vi kom inte så mycker längre än till pl3, haha !
och en himla massa häng utanför BAKOM, undra varför? hmmmm...

JAG ÄR NÖJD, SÅÅ NÖJD! M-M-M.

nu ska jag gå upp till datorkunskapen.

puss&kram ses på stan
nej, gud vad smörigt!


Kommentarer
Postat av: kim kim kim

oooooh, har du gjort om ditt crib. fint babe!

2009-03-21 @ 20:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0