fjärde mars.

vet att jag säger det ofta, men visst springer tiden iväg?
idag har jag haft en mysig dag i solen.. som varade iaf lagom tills jag och paula kom ner tillstan !haha
blev käk på haket tillsammans med alsen och borg. alltid lika kul :)

och finaly, vi bokade nästan resan idag iaf !
blev lite fel med pengarna, men allting är klart annars. vi får en resa till costa för 2700 sammanlagt !
sjukt bra flygtider, bor på hotellet bolero mellan den 17-27:e maj!  inte fyskamm inte.

fick även en spotify invite nyss, YES !
är faktsikt helnöjd.

sa precis allting det där jag burit på för länge.
men hur långt ska det behöva gå för att försvara andra? vet att det innebär goodbye
men det kanske är det som är det bästa. känns som en sten har släppt från mitt hjärta iaf.

nu ska jag försöka sova, imorgon ska jag gå i skolan sen passa killarna :)

godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0