jag har blivit en riktig tv nörd.

Blev en visit i Åstorp, det är ju faktiskt inte varje dag man är där.
Dagen i sig har faktiskt varit ganska tråkig, och inte särskillt händelserik.
Kvällen har jag spenderat framför tv:en, One three hill samt gossip gilr :) Jag har blivit så fäst vid mina serier, det är helt sjukt. Förtillfället följer jag : Desperate, Greys, Andra avenyn, one three hill & gossip! och självklart min älskade scrubs.
saknar dirty sexy money dock. Förr följde jag aldrig något, bara O.C!

lite nytt inför våren:
Jag har även börjat mitt hundletande igen.
Blir nog en liten valp om någon måndag, det är faktiskt ett måste just nu!
Är även på jakt efter den perfekta tattooon som ska göras inom kort.
Vet vart jag ska placera två pirecingar. Det är också något som ska göras inom kort.

RASMUS, min älskade vän!
Fick nyss höra vad som hade hänt, jag tänker på dig! ♥

godnatt ppl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0