läggdax!

Nu ska jag krypa ner hade jag tänkt.
Ringde nyss min kära vän för att fråga henne hur hon hade det, hon lät verken uttråkad eller nykter. Det gläder mig, annars hade det varit något som inte stod rätt till. Iofs är ju inte jag med ut, så något måste ju saknas. Jag och Paula är som hopklistrade. Ser man mig, har jag ofta man lilla soulmate i närheten. Det är jag tacksam för, du är underbar min vän.
Imorgon måste jag upp tidigt!
Då ska jag nämligen få en soffa, och förtillfället är det ganska omöjligt läge att få in en soffa där.
Mitt rum är katastrofalt stökigt.. det liigger kläder över hela golvet. Så min sovmorgon jag längtar efter hela veckan, ja den får jag drömma om i natt i stället.

godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: paula

hihi i love you babe <3

2009-03-22 @ 16:29:20
URL: http://paulanicolef.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0