no life.

Lovar du att vara ärlig? självfallet.
Du heter: Filippa
Smeknamn: Filly, floppis, floppan, FILLE(vilket jag hatar), fluuup (av danni).
Låt som när du är ledsen sörjer till? air song - johan basch.

Beroende av: sms !
Vem behöver du mest just nu: paula, danni & kim!
Vad tror folk om dig?: jag vill nog inte veta, det räcker att jag tror jag vet vem jag är.
Stämmer det? Kanske, kanske inte?
Vad får du oftast komplimanger för? hmm, mina ögon.. ( när jag inte har mina hb linser)
Vad säger du för att imponera på någon? "pappa betalar", nej inte dirket, jag vet faktiskt inte?
Hur imponerar man på dig? jag vet faktiskt inte! vet du?

Brukar du skratta för dig själv? haha, ja! och känner mig ofta som en liten enstöring.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? " jag är där 20 i"
Var bor du? Helsingborg
Trivs du där: både och, men nej!
Äger du några converse: 3 par.
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit, saranof förfan! haha
Brukar du bli för full: jag? nejnej.
Vad har du för mobil operatör: Tre, loveit!
Är du allergisk i mot något: Ja, apelsin, pollen, kiwi & honung!
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: ta mig till skolan varje dag. samt spara pengar ! 
Hur svarar du i mobilen: "hallå" eller "hej det är filippa" eller om paula ringer "chrrrraaaallå ey"
Vem ringde du senast? pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "nej du och mamma har valt att du inte bor här"
Antal timmar sömn inatt: ca 8 timmar
Sov du ensam: Jag och mina åtta kuddar.
Brukar du komma i tid: sällan! fråga mina vänner, tidoptimist ja visst!
När mår du bra: självklart i mina vänners sällskap, samt när jag och min pappa spenderar tid ihop utan att bråka.
När blev du fotad senast: förra lördagen, fyllebilder är aldrig fel?
Hur känner du dig nu:  ganska livlös efter som jag svarar på dessa frågorna.
Vanligaste färg på dina kläder: hmm, jag har sånna perioder. men jag är väldigt glad för färger!
Vad tycker du om fötter: jag avskyr fötter!
Vad saknar du: tilda & ett samtal med paula.
Hade du en bra kväll igår: igår var det jag och min blogg, visst låter det kul?
Favorit dryck på morgonen: proviva
Rakar du benen: rakar? nej, jag är drakulla.
När brukar du oftast gå och lägga dig:  vid 02.
Är du blyg? Ibland
Sysslar du med någon idrott: idrott? räknas mitt hemma gym?
Vill du hellre ha mail än brev:  brev hade jag glömt att det fanns..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja, jag har upplevt det :)
Har du spytt offentligt: yes, men det var många år sedan.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: vädra ut i det fria, och ha sex !
Är du nöjd med ditt liv: tacka gud för mina underbara vänner, svar ja!
Är du bortskämd: absolut inte.
Vad gör du i morgon: skolan, plugga & leta dator :)
Vad är det värsta du vet? tidningspapper, kaviar( OCH nej kim, inte din typ av kaviar) personer som vill såra & skitsnack.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? för mycket.
Vad behöver du just nu? pengar och kärlek.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Issy i greys, kommer inte på hennes namn.

Vad längtar du till? min 18års dag :D
Har du bra vänner och äkta vänskap? finns inte bättre! och jag kallar verkligen det äkta vänskap.
Vad använder du för shampoo? det där rosa ni vet? ingen aning!
Vad är det finaste du fått?  min lillebror & mina vänner
En speciell dag du minns: 13 januari 2007, 6 juli 2005, 20 april 2006.  - datum jag aldrig glömmer.
Hur gammal är du:  17 år, 10 månader och 35 dagar.
Tycker du om någon just nu:  yes
Om fem månader: börjar skolan igen och jag har INTE haft en lugn sommar.
Du samlar på: kläder?
Gröna eller röda äppeln: absolut gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma, danni, paula eller kim!
Gillar du golf: gjorde innan
Vilken tid gick du upp idag: halv 1
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Nej
Vad ska du göra ikväll: ringa johannes, sen sova.
Är det okej att gråta: ja, vi gråter för lite.
När grät du senast: i onsdags.
Laddar du ner musik och film från Internet:  ja
Vad skulle du göra om du vann en miljon: ge pengar till paula, hon är så fattig!
Bär du glasögon eller linser: ja, varje dag. tack och lov för det, annars hade jag nog inte varit levande vid detta läget.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: absolut inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: oftast innan klockan nio efter som jag jobbar varje helg.
Har du piercing: ja, tungan, naveln.
Vill du gifta dig: jag kom på det idag när jag såg "vårt bröllop i era händer" OJ vilket bröllop jag ska ha!
Vill du ha barn: ja, fråga paula. men det är något jag inte velat förens denna veckan.
Solar du ofta: tyvärr, beroende framkallande.
Är du bra på att laga mat: faktiskt :)
Gillar du att dansa: ja så det svänger om det!
Är du flygrädd: ibland.
Hur vig är du: ungefär som ett kylskåp.
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten.
Vilken är din favoritglass:  twister eller pigelin.
Tror du på ett liv efter döden: ja... liv och liv? jag tror på "spöken" eller något i den stilen.
Tycker du om sushi: äter inte fisk
Vad äter du helst när du ser på film: grönsaks dippa, mmmmums!
Bor dina föräldrar tillsammans: absolut inte.
Har du tandläkarskräck: nej!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: NATTUGGLA!
Vilken ögonfärg har du: Gröna, men förtillfället bruna.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: yes sir.
Biter du på naglarna: nej.
Röker du: absolut inte.. ÄVEN fast paula vill.
Hur ofta tränar/motionerar du: några gånger i veckan.
Senaste låt du hörde: har nog inte lyssnat på musik idag, men jag sitter och sjunger på " yes sir, i can boggie woggie.. "
Vad gör du på helgerna: DANSAR med paula!


Kommentarer
Postat av: paula

hahahahahaha <3 älskar svaren!

2009-03-23 @ 23:27:04
URL: http://paulanicolef.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0