sjätte mars.

igår var det EXAKT två månader kvar ! - inte lungt.

också var det fredag igen gott folk! och ännu en skolfri vecka har gått..
ja, det är många som frågar mig varför jag inte är i skolan, om jag hoppat av osv..
men det har jag inte.  där finns rätt många anledningar varför jag inte klarat av
att gå dit. det har absolut inget med min klass, linje och skola att göra.
jag ÄLSKAR min linje till 100%,  klassen också för den delen.
jag är rädd att möta en ny dag för jag vet aldrig hur den börjar och hur jag känner mig.
KAN berätta mer när jag känner mig redo, men nu blir detta inlägget super tråkigt !

så nu ska vi inte hänga läpp, som sagt det är ju fredag :D
UTGÅNG blir det nog inte för min del ikväll. känner faktiskt inte riktigt för det.
om det blir utgång så är det för kimans skull, som fyllde 19 i tisdags.

nu ska jag klä på mig, sen ska jag faktiskt till familia.
sen ska jag fixa praktik, någon som har förslag på salong?

p&k ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0