tjugoåttonde mars.

Det blev en lång natt. . .
Började jobba klockan 12. Oh herre vad mycket det var att göra, Himla massa folk att titta på.
Som vanligt var butiken fylld med danskar. En dansk var KOPIA på han i saw, lite små läskigt faktsikt.
Sen kom cityvakten in och berättade att det var en pundare som försökte sno en hund utanför systemet. Tänk va hemskt och komma ut och hunden är borta. SEN var världens snyggaste kille inne i butiken..har aldrig sett något liknande, förutom min MAN. (Marcus Rosenberg) Men gud vad snygg han var..Tror dock inte han var helsingborgare.

NU ska jag göra ve mig, ta på mig något lite bekvämare.
IKVÄLL blir jag nanny !
Hoppas ni får en underbar lördag kväll, gör inget jag inte gjort. ( Det är alltså ganska fritt fram)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0