tjugofemte mars.

tjollahopp!
Det är heeelt underbart väder, och jag önskade att det kunde klirra till i min plånka.. men ikke, där är det tomt.
För er som fick lön idag, grattis. Själv får jag vänta tills på fredag.  För eller nackdel att få den 27e, vad tycker ni? :)

Idag vaknade jag upp ganska tidigt.
Klädde på mig, hämtade upp Paula och gick vidare till idrottenshus. "DISCO at IH" haha.
Där var nämligen fotboll, samt dans för skolstaden. Härligt med lite hög muscia, lagom festsugen nu.
Nu ska jag snart plugga lite till, sen klä på mig för att mötta upp mammie. Vi ska ut och gotta oss för hennes lön, haha!
Nej, det blir myspys på resturrang med godmat samt dricka. Ha en underbar dag, så kanske vi hörs senare. 
                                                                                                            ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0