tjugoförsta mars.

jag kan inte påstå att jag varit aktiv på senaste tiden! Men nu börjar verkligen saker och ting ordna upp sig känns det som. Skolveckan gick faktiskt oväntat bra, och det känns väldigt skönt att vara tillbaka.
tretton
Idag har jag haft en underbar dag på jobbet, jag älskar mitt jobb.
Vet att jag nämner det ofta, men det är väl en härlig känsla när man trivs så bra? Tycker dessutom ni borde kolla i webbutiken; Tretton. Allt ligger nytt ligger inte där ännu, det är självklart lite bättre att se det live.
Men lite smakprov är ju aldrig fel.

Nu har jag suttit och klurat riktigt länge på hur man lägger in en profilbild & info där i sidan?
Jag har försökt på alla möjliga sätt, men det verkar inte gå min väg. Är det någon som vet hur man gör, eller vart felet kan ligga?

skriver kanske mer sen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0