tjugonionde mars och en timme framåt!

jadå, det börjar gå mot sommar tider. Glöm inte att ställa fram klockan en timme ;)

Natten blev absolut inte som väntad.
Tack och lov att jag hade Daniella med mig. Barnen var super mysiga, inte nog med barnvakt blev vi hund samt kattvakt också. Kvart över sex trillade pappan in i huset. Och då visste inte jag och Daniella vart vi skulle sova. ( Det hade varit en självklarhet att vi skulle sova hos min pappa efter som vi var på maria park) Men så blev ikke fallet.
Vi fick sova inne hos min granne, 1 hus i från oss på två tält sängar. Men det blir riktigt mysigt till slut :)
Med några få timmars sömn sitter jag inne hos min pappa nu, har snabby duschat av mig, och ska nu sätta mig i bilen mot Åstorp, min morfar är nog här vilken minut som.

Vi kanske hörs lite senare.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0