tjugosjunde mars.

Sisådär, äntligen mina älskade pengar på kontot. Sitter här hemma och har allmän ångest och panik..
Över allt fakitkst.. Framförallt skolan, jag måste klara av att ta mig dit, men det är ett helvete på morgonen.

Sen costa, costa costa..
Hur ska jag göra med costa? Jag vet att det är många som kommenterar att jag ska åka med studenterna i år.
Förstår er, men ni kanske förstår mig också. Mina tre närmsta vänner, Danni, Paula och Kim som jag spenderar den mesta av tiden med alltid tar studenten i år. Jag umgås inte med någon dirket i min egen ålder, självklart har jag goa vänner som är i min egen ålder också. Men det är ju ändå dom tre som är mina absolut närmsta.
Därför anser jag, och känner mig mer bekväm att lägga mina pengar på att åka med mina bästa vänner.
Och ta min " studentresa" i år istället. MEN, så kommer jag till dilemmat..
PENGAR och skolan ? den eviga frågan, har jag verkligen råd med det? Vi har redan betalt, och lagt undan pengar till det som inte är betalt. Men fickpengar? Hur mycket kommer man behöva på tio dagar?OH, jag får panik på detta.

Nu ska jag göra ve mig.
Får se vad som händer ikväll, det blir lugnt iaf. . Hela vägen in till min födelsedag.
Inget partaj baby, det är det som står på schemat.

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: sara

typ 4-5000 i fickpengar

2009-03-27 @ 15:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0