tredje mars.

grattis älskade kim på 19 års dagen. ♥
du är bäst, hoppas du vet det.


lördagen blev lyckat !
mys hemma hos mig med god mat. sen bulls, utposten, pl? & bakom :)
jag och paula yra som fan. .
" jag har spyttt, jag har spytt"  hahah. . ( ja, jag kan hålla med om att vi har våra interna skämt)
Vid halv fyra gick jag in på tempel och hämta upp mammie.
vi hade en helt underbar hemgång.. och en sjukt rolig mc donalds tripp. har dock fortfarande inte fattat
varför paula och mamma satt och skratta åt mig skit länge?
" paula, kan du fixa 1 chicken mcnuggets bit till mig " 
oh lord, våra framtids planer var inte lugna. jag paula theresa & mamma på en resa tillsammans! inte lungt.

söndagen var lugn!
vid tio tiden kom danni till mig, vi kolla tv och krängde chips & dipp!

nu ska jag fortsätta lägga in alla bilder på face :)
skriver lite mer sen.

puss

Kommentarer
Postat av: kim kim kim

taaack :) <3<3<

2009-03-04 @ 00:02:33
Postat av: daniella

ändå kul att jag & mamma är med räknade :)

2009-03-04 @ 15:08:37
URL: http://danniliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0