trettioförsta mars.

Och så var även denna månaden slut. Tiden går så snabbt, och nu är det BARA 33 dagar kvar!!!!!!!
33 dagar att leva i celibat, sitta hemma torsdag, fredag & lördag och sen blir det ALDRIG mer en lugn kväll. -så är det.
Men jag kan fortfarande inte bestämma mig om jag vill ha min födelsedagsfest på Bakom, eller på Maria park?

fördelar med bakom:
middag mellan 18-20. ( 40 matgäster )
efter 20. kommer mina övriga gäster.
fixad musik samt dj.
bar pris 50 kr/ drinken tom kl 22.
vi slipper ta oss in till stan..
nackdelar:
jag får bjuda på mindre dricka.
det innebär att det blir en dyr fylla för mina gäster.
alla dom 40 matgästerna får betalt inträde, dom som kommer efter 20.00 måste betala efter 23.00 ( om dom vill stanna det vill säga) 
efter 23. kommer allmänt folk.
ingen minderårig får dricka.

fördelar med maria park:
stor & fin lokal med mycket plats.
kan bjuda på mer dricka.
+ att folk kan ta med sig eget.
får ta dit hur många jag vill.
man får vara där hur länge man vill.
nackdelar:
jag måste fixa med musik samt bra ljudanläggning själv.
alla kommer ta sig till stan vilket innebär att man måste passa en buss.
folk kommer nog splittras mer.
att det ligger på maria park.


Nå vad tycker ni? Hur hade ni gjort?
Ska man överväga det med alkoholen och låta den egoistika sidan komma fram..


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker att du ska ha det på bakom! blir roligare för dig :) men får dem minderåriga inte stanna kvar efter middagen? eller dem får stanna med inte dricka?

2009-03-31 @ 18:46:38
Postat av: Anonym

tycker du ska ha det där du tror blir bäst. hemma fester brukar alltid vara bäst!

2009-03-31 @ 23:20:45
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska ha det på Maria Park. Och om det blir riktigt roligt (vilket det förmodligen blir) så behöver inte folk ta sig till stan, då kan man va där hela natten! Och om man är bjuden nånstanns och vill komma så tar man sig dit oavsett om det ligger lite "off" :):) puss

2009-04-01 @ 23:50:22
URL: http://fanzie.blogg.se/
Postat av: O

maria park. hihi*

2009-04-02 @ 12:41:07
Postat av: Anonym

maria park hela natteeen

2009-04-02 @ 17:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0