vill också..

som ni märker kan jag inte sova.
Det verkar som att väldigt många ska till Malmö imorgon, vilket jag också vill.
Försökte dra med mig någon dit att shoppa idag, men ingen hakade för alla ska dit imorogn.
Och då jobbar jag så klart, buhu. Hade inte varit helt fel att träffa min kära Johannes heller.
Vi firade ett år den 19 mars, glömt att berätta det. Vi skulle satsa på storslaget firande, men det blev inte så mycket med det. Får väl ta mig en sväng till Malmö och hälsa på honom någon annan dag, och fiffilura i affärena själv.

Imorgon kväll ska jag och Daniella passa barn. :)
Dock på maria park, får väl se om vi överlever kvällen. Vi är ganska bra på att trappa upp varandra.
( För er som inte vet så är Maria Park gammalt psyke. samt andra saker) Men har nu renoverarts till ett fint bostadsområde. Både jag och Daniella är ganska troende på ett liv efter döden, och tro mig det spökar i vårt hus hemma hos pappa. Där hissen ner till trappan är en gammal BÅR hiss.
Visst låter detta inlägget löjligt nu? Hahaha

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0