wiho

har faktiskt inte alls haft en bra dag idag..
men så kom ett väldigt oväntat och glatt överraskande samtal !
kim, inte min bästa tjejkompis utan Kim min killkompis som befinner sig i Tunisien som reseledare ringde mig ikväll.
Han har inte varit borta så länge ännu, men det känns faktiskt av att han är borta. 
blev jätte chockad när det var han, och som tur var svarade jag.. vilket jag egentligen inte tänkte göra efter som det var en "okänd" kontakt. Han gjorde verkligen min kväll :) silken vänding, från att sitta och deppa sönder helt till att sprudla av glädje. TACK för det kim ! tihi.
det var skönt att höra att han har det bra. . vill också till värmen, så vem vet ? en resa till Tunisien hade ju inte suttit fel. .

NU ska jag sova.  
godnatt mina kära & ikke kära läsare ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag hänger på. vi åkter till tunisien! :D

2009-03-04 @ 10:34:39
Postat av: filippa

jaaaaa :D

2009-03-04 @ 11:02:46
URL: http://filipparosenberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

ja, i slutet av mars - april nått :P haha!

2009-03-04 @ 12:13:10
Postat av: daniella

det är super enkelt!

du väljer en bild, går in på din blogg på "skapa" och sen "bild".

bläddra efter din bild och sen väljer du bredd:1000.

klicka ladda upp och sen så kommer det en miniatyr av bilden. klicka på den och kopiera URL-adressen där uppe i det vanliga fältet där du skriver in hemsidorna. sen klickar du bara tillbaka och så in på fliken "design" där du väljer stilmall och bläddra till det första du ser med "header" där någonstans ska det stå ('blabla.JPG') då tar du bort allt inom ' dem och kopierar in den adressen du fick till bilden. förhandsgranska och spara ;d

2009-03-04 @ 15:03:11
URL: http://danniliten.blogg.se/
Postat av: Nejia

åk dit :) inte så dyrt heller ju :D´haha :p

2009-03-04 @ 23:33:51
URL: http://neejia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0