12e maj.

TAAACK alla för en sjukt underbart rolig fest!
Kunde inte bli bättre på något sätt. Fick otroliga presenter, och det var bra stämming.
Är så sjukt tacksam att ni gav mig den kvällen, hoppas ni hade lika roligt som mig.

För övriigt lever denna staden på drama, och jag tänker inte lägga ett finger i det hela mer.
Bryr mig inte vad ni säger. Jag vet vart jag står, och vad jag har gjort. Ni tror ni är så sjukt maktfulla, tvärt om.
Tyvärr lever vi en liten stad, och man kan inte paxa alla killar.
Jag har alltid sagt som så, det finns förbjuden frukt. Men det innebär sina närmsta vänners ex. samt killar som har flickvän. Men är man ytligt vänner, tycker jag inte man har någon rätt att paxa honom och bli sur på varandra. Då hade deet ju inte funnits några förhållande kvar i helsingborg. ALLA känner alla, och alla har någon koppling till varandra på ett eller annat sätt.

Måste fixa en sak, skriver mer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0