17:e maj.

har inte hunnit skriva på några dagar, men det har gått i ett :)
nu har dom flesta hunnit lämnat staden mot costa. BUHU ! tack och lov har jag några stjärnor kvar här hemma.

i torsdags fotades danni för tretton, och jag var med som hjälpreda och korrigraf hahah !
det blev super fina bilder. Gå in och kolla för nu är dom flesta nyheterna inne. tihi!
Sen stack vi snabbt hem till paula för att fixa oss, sen hem till robin på förfest. Det blev en ganska lugn utgång. PL, Zoo & cardan, även lite tempel.
Fredagen var lugn, fixade mina naglar på nails for u, som jag hade fått i födelsedagspresent :) det blev riktigt bra.
träffade på markus & com, satt med dom och glassade utanför petters ett tag innan jag drog mig hemåt.
på kvällen kollade jag film med frida, jonna, filip & sammy :)
Igår jobbade jag, som jag alltid säger så älskar jag mitt jobb.
efter stack jag hem och fixade till mig, sen kom johanna & danni och även paula lite senare. trevligt tjejer :)
blev pl, zoo,  invigningen på pascha & skåneturen på tempel !

tack alla för en trevlig kväll :)

 

( bilder från tretton gå in och kolla på dom nya sakerna )  min hand fick också vara med. haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du någonstans? (:

2009-05-18 @ 19:06:13
Postat av: filippa

på tretton :)

2009-05-21 @ 13:42:44
URL: http://filipparosenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0