20:e maj.

OH igår när jag skulle till stan började jag bråka med en bussschaffis...
RIKTIGT STÖRD, ibland får  man åka på bussen när man har för lite pengar. Jag fiick inte åka med för jag hade FÖR mycket pengar. Jag stog där med min hundra lapp, duktigt häpen när hon ber mig gå av bussen för hon inte har växel.
I vanligafall brukar dom släppa på endå, eller iaf va lite TREVLIGA !
Jag gick till stan, dock inte så långt men ändå.

Först lunchade jag med johanna, men hon hade missat att hon hade körskola så hon fick rusa. Haha!
Där satt jag med min mat.. JAG avskyr att sitta själv på resturanger, fik osv..
tack och lov kom christopher och höll mig sällskap innan jag fick gå till praktiken..
När jag slutat på praktiken mötte jag Sanna och Olivia. Vi satte oss på MEZO, jag beställde som vanligt oliver med feta ost och tzatziki.. Men det fick bli en kortis fika, för jag och mamma skulle äta hos mammas kille.
BUHU, kände mig som femte hjulet.. Mamma och Niklas satt och gosa, och Niklas son Tim med sin flickvän Mimmi.
Jag vill också ha någon mysis..

Nu ska jag göra ve mig inför jobb :)
Efter jobb ska jag antingen på bio med sanna & olivia. Eller grilla hos johanna med massa härligt folk.

Paula ringde igår igen, buhu saknar dig SOULMATE. kom hem hel..
snackade lite med  borg också.. gubben då :) knappt sugen på att åka...

PUSS & KRAM GOTT FOLK !




Jag & johanna förra grillningen, som INTE spårade! NOTT..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0