andra maj.

Förlåt mig att jag inte skrivit, min dator har kraschat!
Så idag köpte jag och mamma en ny dator så länge, faktiskt en söt laptop! :) Så den sitter jag med nu, äntligen kan jag lägga iin bilder hemma hos mamma.

Helgen har INTE varit lugn.. Eller ja, torsdags kan ju talaför sig själv.
En helt perfekt valborg, trots en fruktansvärd fylla! Jag började med möte på skolan, efter det mötte jag upp markus. Vi gick ner till gröningen där massa godningar befann sig. Vi blev rikitgt många, och spenderade hela dagen där med massa härligt folk, fotboll, öl & cider :) Olivia kom ner och mötte upp mig, sen stack vi snabbt hem till mig för att fixa till oss. Lagom rund under fötterna redan vid sex tiden.
Sen gick vi hem till alex, och satt på hans bakgård en stor del av kvällen. Tyvärr minns jag inte så mer än att jag hade jätte kul! haha. Varför klaga? Nej, men usch jag gjorde bort mig riktigt.  Det blev zoo, pl & bakom! Riktigt flyt hade vi hela kvällen. Oliven sov hos mig :)

I fredags blev det mys i hannahs jacuzzi, med vin och härligt umgänge.

Igår jobbade jag hela dagen, katastrofalt mycket göra men det var härligt. Efter gick jag en långpromenad hem, började göra ve mig och sen kom frida och paula hit.

Vi satt på min balka och förfestade lite lätt, sen blev det en sväng på zoo. Hade en trevlig kväll, men en tråkigt avslut på kvällen. Dock sov lilla frida hos mig och gjorde saken lite lättare :)

Detta var min sista helg som 17 åring!  oj, nu börjar jag bli nervös. TIHI !

skriver nog senare.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0