ÅTTONDE MAJ.

Hej alla glada :)
Idag är jag inte som jag borde, eller rättare sagt jag mår som jag förtjänar... Det blev en härlig dag/kväll igår !
Olivia kom till mig vid 11, vi fixade lite med gästlistan, bordsplaseringen osv. Sen körde vi till söder och fixa en massa, haha! Kändes som att vi var utomlands.. Vi åkte upp och kollade på lokeln, oh herre vad stor den är. Det kommer bli bra.
Sen blev det lite firande av mig igen med mormor och morfar. Mormor blev helt kär i lilla oliven. Sen började vi göra ve oss, och gick till en förfest på SÖDER igen . haha!
Vi va hos paulas kompis björn, men där stannade vi inte så länge. Frida hade bil, så vi körde till micke som också hade folk hemma. Sen blev det stan, pl, zoo & tempel :) SVIN mycket folk ute igåår. AWE lilla oliven fick lite mycket dricka i sig..
Idag blev det en barfota vandring hemmåt. Mötte upp olivia vid hemköp, snygga vi var med skorna i handen och smink från gårdagen kvar.
Vi gick hem och snygga till oss lite, sen blev det stan dirr. Lunch på BB med paula och christopher, sen gick vi bara runder.. och åt?

VUXEN poäng igen, fick mitt leg idag & startade ett sparkonto så varje månad kommer 300 kr gå direkt in där, tihi!
Ikväll blir det massa fix tills imorgon!



Kommentarer
Postat av: Sanna

så fin du är min sessa!

2009-05-11 @ 08:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0