EN underbar 18 årsdag :)

började morgonen med frukost på sängen, och paket från mammsi :)
sen drog jag ner på stan en runda, innan jag skulle börja praktiken, det gick riktigt bra. Min första kund var min kära pappa, som jag fick tvätta håret på. Sen fick jag göra en massa annat, och även färga håret på en kund :)
vid sex tiden kom pappa och hämtade mig,  och dirket när vi kom hem till honom korkade han upp ett glas rosé ganska demostrativt efter som jag inte fått lukta på alkohol av honom innan. Det blev massa goda drinkar, vin, mat osv.
Solen började ju faktiskt titta fram vid 3 tiden idag.

av mamma & calle fick jag:
1 hunky dory kofta
ett jätte fint oxo armband
en vit klänning
en svart hängsle kjol/klänning
en silver ring som jag själv valt
ett par skor ( rosa kilklack )

av farmor fick jag:
en hel bestick uppsättning, ojoj nu är jag stor.

av pappa & malin fick jag:
en laptop, VÄRLDENS finaste.
bravo, från att vara utan dator, till att få två st inom två dagar. Fast den vi köpte i söndags är ju familjens, nu fick jag min helt egna. OH den är sååå fin :) en silvirg sony valio.
ska dit imorgon och lägga in all musica och mina bilder.

Ja, idag började en nystart på ett nytt liv!
Första dagen på praktiken, och jag vet vad jag vill syssla med. FÖrsta dagen som myndig...
och ja, blir jag utslängd på gatan har jag alltid bestick ;) på torsdag ska mormor och morfar fira mig, och på lördag ska jag tillbringa kvällen med mina kära :)

NU ska jag sova!
godnatt mina kära vänner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va bra du fått praktikplats!! Vart nånstanns? :D

2009-05-10 @ 22:10:13
Postat av: filippa

jaa, på fake :)

2009-05-11 @ 14:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0