lååånghelg!

Som vanligt när det händer mycket annat har jag varit kass på att uppdatera. Så jag tänkte göra det nu istället ;)

onsdags:  jobbade jag först :)
sen mötte jag upp Sannisen och Oliven så gick vi hem till mig,  jag fixade till mig sen blev vi körda av alex och fluan till Johanna som stog färdig med grillen när vi kom :) Sen trillade de in folk under kvällen.
Det blev en mysig och härlig kväll om man säger så ?!
torsdags: blev en lugn dag! Låg och slappa hela dagen..
sen kom Katta och gjorde mig, chips, dipp & godis skålen sällskap. (JAG fick tillåtet att fuska i godisförbudet)
fredags: jobbade igen :) 
sen smsade Maja mig och frågade om vi skulle hitta på något. Vi började med lite vin hemma hos mig sen mötte vi upp Joel i regnet. Det blev en rejäl bar runda. Först shott på tapas, sen stämpla vi in på tivoli, gick vidare till steak ( jag är chockad så fint där va) vi gick till pl, zoo & sen skulle vi till bakom för att möta upp Johanna men det var tydligen inget folk där så vi gick tillbaka till tivoli och hade en riiiiktigt lyckad kväll. HELT sjukt så kul det var :) Den nya tillbyggnaden "cirkus" var riktigt nice. Bra folk, go musik och sjuuukt härligt umgänge!
Kvällen avslutades så klart på mc donalds.
lördags: jobb jobb jobb :) haha!
sen kom mina kära töser Sanna och Olivia hem till mig. Sjukt mysigt ute på min balka i solen, men svenska jordgubbar, oliver och rosé. Efter ett tag kom Johanna, Joel & Maja hit :)
Vi drog ner till stan rätt sent, började med pl13 haha det blev strömmavbrott så personalen fick tända ljus! Joel stog för sång, haha! Vi drog vidare till zoo & sen blev det bakom, jag och johanna efterfestade på bakom med massa folk sen drog vi vidare till cardinal. När vi kom ut från cardan var de ljust, bra jobbat haha!
Blev ett ANTAL samtal från min älskling paula, fick dock inget vettigt ur henne.
Det blev vandrarheem här, Sanna, Ljungan, Nicole, Nicolina, Christopher sov här.. Hahahah, halv åtta körde jag och christopher till mc.. sen somnade vi i några timmar, men blev inte många timmars sömn.
Började morgonen med Mc igen, hahha!
söndags: efter mina pinglor s & o. hjälpt mig städa här hemma tog jag det väldigt lugnt igen.
Sen kom mamma hem, vi fixade till oss och tog en låååång runda ner mot stranden.
Vi hyrde film, men jag somnade efter ca 30 min.

idag började verkligheten igen känns det som.
Va och lunchade med Johanna och Christoper :)  Sen ficxade jag massa ärenden.
Begav mig ut mot Maria park för att passa killarna, kom hem igen vid halv tio. Nu har jag bara slappat.
Dax att lägga sig, praktik imorgon!

OJ vad långt inlägg det blev.
Tänkte lägga in lite bilder också :*


Kommentarer
Postat av: anonym

vilken nicolina ?

2009-05-27 @ 20:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0