tisdag.

Ännu en dag på praktiken gick bra :) Dock inget att göra idag.
Men imorgon kommer kim, paula & sanna. Ska klippa dom samt testa kims och paulas balfrissor!

Har absolut inget kul att skriva..
Men sitter fort. med ett leende på läpparna från i lördags. Philips underbara tal.
Det var några av dom som var på middagen som fick uppdrag, philip fick att han  skulle hålla ett pinsamt tal.
Han ställler sig upp och säger
" Filippa, sen första dagen jag såg dig har jag varit störtkär i dig. Och du har ju sagt att jag är den bästa du någonsin kysst, så nu är det upp till bevis. Jag vill att alla killar ställer sig på led efter filippa, och ger henne varsinn puss  ( han får alla killar att ställla sig på led och pussa mig) sen stller han sig på knä och friar till mig.
INGEN fattar någonting. HAHAH! paula tittar på mig och mimar " filipppa, vad har jag missat ? har ni gjort något? "
Så sjukt bra !
TACK philip och alla andra.

ÄR otroligt besviken på dig, har misst all respekt för dig ! Efter all denna tid, usch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0