010410

april april din dumma sill...
nej, hittills har jag inte blivit lurad. zsoli försökte, men de blev mindre lyckat. . haha!
jag har dock två pågående skämt, och ett avklarat! haha :)

i måndags blev det träning :) sen stack jag och passade Lage och Folke. Dagen därpå gick jag upp i tid för att gå och jobba på Linneaträdgården. Efter de kom Danne och Zsoli, skulle klippa Danne! Sen kom Jonas för att han skulle bli klippt. Lite senare körde pappa mig till zsoli.. även igår fick jag gå upp i tid för att ta bussen till jobb.  Dagen flöt på, mycket att göra. Efter de stack jag och chrille upp till maxi och STORHANDLADE till linneaträdgården.. kändes som att hela skånesbefolkning var på maxi igår. Zsoli kom och hämtade mig för en tripp till stan innan dom stängde, skulle göra de jag avskyr mest.. TESTA JEANS, det gick precis som de brukar.
Sen ville mammma ha med oss upp och kolla lägenheten  så vi stack upp om och kollade, dom har kommit igång med det mesta :) börjar närma sig flytt nu! Vi stack till Antonios och käkade, och sen lite andra småsaker.. kändes som vi hann med en heldel. Mysig kväll :) 

Imorgon blir det jobb och på lördag ska vi ta en tripp till Malmö :)
Nej, nu ska jag ta och göra ve mig... hörs!

pusspuss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0