050210

glad påsk  :)
har haft en riktigt härlig långhelg. . i fredags blev det bara hemmamys. i lördags var jag och zsoli i malmö. riktigt mysig dag, och kanon väder. köpte ett par jeansshorts, en tunika och en t-shirt aktig sak? vi åt lunch på en uteservering på lillatorg. på kväällen kom kimsie hit, vi käkade hos jonas sen åkte vi hem till mig igen och drack lite vin innan det var dax för mig att jobba. timmarna blev inte så långa, fick sällskap nästintill hela kvällen.  blev en runda till tempel och cardinal innan hemfärden.

känns som att de kommer bli en kort vecka :) lediga idag, praktik imrogon sen är de bara 3 dagar i skolan sen är de helg igen. på lördag har jag bjudit hem tjejerna på middag. får se hur de blir med det :)

nu ska jag hoppa in i duschen. 
kiss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0