080410

idag är jag happy, trots att jag ser ut som en nertrampad åsna pga min allergi..
morgonen började hemma hos zsoli, dock utan honom eftersom han sticker till jobb vid 6 på morgonen  buhu, tog bussen tilll skolan och trixade lite och nu är jag hemma hos mamma. glad överraskning när jag öppnade mina deklarationspapper, trodde aldrig att jag skulle få något tillbaka eftersom jag fick bli återbetalningsskyldig 320:- sist, men så blev ikke fallet denna gången OCH det gillas. lyckades även tigga till mig ett visakort igår på banken.. fick hota med att byta bank! haha
en annan glad nyhet är att de ser ut som att jag får en del timmar på jobb :)

idag blir nog ingen vidare händelserik dag. . måste sola, för min hy ser förj*vlig ut!!!! vilket jag verkligen inte är van vid.. sen blir det middag hemma hos farmor ikväll :)

puss på er


ge mig sommar nuuuuuu.


Kommentarer
Postat av: paula

vad hade du gjort utan mina tips. tex det med banken ;) sa ju att man skulle hota med det

2010-04-09 @ 17:49:13
URL: http://paulanicolef.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0