090410

FREDAAAG, love it!
sitter och skriver en novell.. men har total torka i huet.
mina dagsplaner är typ att sova till imorgon.. vilket liv va? orkar typ inte något mer .. haha! helt slut.
imorgon ska jag jobba 13-17 och på kvällen vet jag inte om jag ska ha middag med tjejerna eller om jag stannar hemma. knappt bitter jag låter? men de är jag inte.. känner bara inte för att ha några direkta planer.
måste plugga en massa i helgen.. de som jag är SÅ bra på.

nu ska jaf skriva vidare.. skriver kanske ett lite mer givande och gladare inlägg sen? haha :)
puss på er


saknar alex, så de får bli en bild på oss :)


Kommentarer
Postat av: D

har du slutat på frisörlinjen ;o?

2010-04-09 @ 22:46:51
Postat av: D

har du slutat på frisörlinjen;O?

2010-04-09 @ 22:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0