150410

det var ett tagsedan va?
i lördags stannade jag hemma, fast det blev dock inte så lugnt.. pappa och dom hade grillning som jag och zsoli var med på. vid två tiden stack vi in till cardinal. jag blev LAGOM rund om fötterna.. vilket inte var så uppskattat.
pigg som få vaknade jag upp och mådde hur bra som helst, gick och jobbade :) har förstått att folk fått lite fel uppfattning både angående mitt jobb och min utbildning. . jag läser till frisör på petri och har inte hoppat av. har fått ett jobb på ett café-resturrang som heter linneaträdgården gå in och kolla :) super mysigt och riktigt go mat.
Kimsie har också börjat där :D

Resternade vecka har jag tillbringat med min sjuka pojkvän.. vi har ätit massa god mat, varit ute och gått vid sjökrona-eskilsminne. var i pålsjöskog med frida & simon. och igår gick vi från råå-rydebäck :) visade honom vårt gamla hus och massa annan nostalgi.. känner dock inte igen mig där längre. allt är ombyggt och ser inte alls ut som när vi var bosatta i rydebäck.

-imorgon ska jag jobba kväll :)
-på lördag ska jag vara jätte ledig och ta de lugnt.. på kvällen blir det middag:)
-söndag blir det jobb :)

jag har världen finaste pojkvän :)♥   -bara så ni vet!
och efter allt vet jag vilka mina riktiga vänner är, tack för er.

var bara den bilden jag hade på skoldatorn.. haha ! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är underbar:) <3

2010-04-15 @ 22:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0