130810

YEAH, idag är det min tur dag :) fredagen den 13:e. Alla andra har otur, jag har tur.
Japp, jag vet.. som vanligt har jag varit en URUSEL skrivare. Men nu äntligen har jag lite minimal tid att skriva och uppdatera er lite, ni som är kvar de vill säga.
Sedan jag skrev sist har jag hunnit göra:

- Hornbeak
- Varberg
- Göteborg
- Kungsbacka Freeport
- Hallandsväder ö
- Tylösand och kollat på THE ARK!
- Tyskland ( Lubeck, Travemynde & Timerdofferstrand )
- Göteborg igen
- Hindås
- Öland

och en del annat! Känner att vi farit runder en del, men det har varit en undeerbar semester.
väldigt spontan och händelserik.
Nu börjar jag och min skatt komma i ordning riktigt i lägenheten, toaletten är kaklad osv :)  och jag stormtrivs.
Det är helt underbart att bo här tillsammans med Zsoli.
Snart börjar skolan och då jälvar gäller de.. jag måste fixa de. Så är det bara!

och guess what? jag är brunett igen, jag kunde inte hålla mig.. haha!



jag lovar att skriva inom kort igen :) kiss


Kommentarer
Postat av: p

hej! du nämnde ni hade varit på freeport. tänkte bara höra om det är värt och köra dit? har dem mycket grejer till killar där? :)

2010-08-16 @ 13:14:56
Postat av: Filippa

Hej!

Jag tycker de är svårt att svara på den frågan, med tanke på att dom alltid får olika leveranser vid olika perioder så man vet ju aldrig vad som finns! men där är ju stort utbud med många olika butiker och jag tycker där fanns mer till killar än vad det finns till tjejer. Jag tycker de är värt att åka dit, om inte annat är de en rolig utfylkt :)

2010-08-16 @ 16:26:30
URL: http://filipparosenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0