140810

hola!
sitter hemma i soffan medans min kära pojkvän är flitig och jobbar.. hatar när han lämnar sängen vid 05.30!
imorgon är det min tur att återvända till jobb och det känns riktigt skönt, trots att jag bara jobba tre gånger inom en vecka.
nu känns det verkligen som att sommaren'10 är över.. nu börjar de gå emot höst'10 istället. det är då jag brukar missbruka filmer, jag ser film efter film efter film. nu dom senaste dagarna har jag sett:
sex and the city 2, fattar verkligen inte vad folk tycker är dåligt med den filmen? jag tyckte den var jätte bra.
remember me, riktigt bra film & inte alls vad jag förväntat mig.
the last song, baah, i början var den lite små seg, men sen blev den bara bättre och bättre. jag grät och grät! och den lilla pojken påminde mig så mycket om min lillebror så de gjorde det ännu mer känslofylld.
new york i love you, har inte så mycket att säga om denna, jag tyckte den var urkass och och rörig.
the bounty hunter, två av mina favoritskådespelare är med i denna och det är en trevlig samt rolig film.


ja, jag hade tänkt lägga upp lite bilder på lägenheten så småning om :) det var någon av er som hade lagt en kommentar om de. ska bara bli färdig att fota här hemma. sen tycker jag inte riktigt lägenheten gör sig rättvis på bild, men jag ska göra ett försök!

nu ska jag ta tag i mitt liv för dagen och resa mig från soffan samt över rösta grannens musik som dunkar från taket. mohahhaa!

seee yaa!

 


(en bild från hallandsväderö)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0