160810

hola!
sitter i soffan med täcket virat runt mig och har duktigt ont i halsen. så jag beslöt mig för att absolut inte göra något alls idag, bara ligga på soffan och ja.. kolla film! idag blev det julie&julia som jag har velat se ett bra tag. jag älskar filmer som är baserade på riktiga händelser, och den var bra :)

zsoli är och jobbar, och direkt efter de ska han och träna. sen efter de ska han träna med mig.. är han inte underbar? jag blir betydligt mer motiverad att träna med honom och han är en riktigt bra PT så han har erbjudit sig att han träna först med sina tränarpolare och efter de med mig :) så nu jälvar..
tycker dock de är riktigt svårt att bli färdig att gå och träna nu på sommaren, antingen är de fint väder som man vill hellre ta vara på de eller så har man inte tillräcklig rutin i livet så de är lättare att skjuta på de. men nu om 7,5 dag börjar skolan och då får man lite rutin på livet igen. jag har även beställt lite saker från gymgrossisten som ska hjälpa min träning lite på vägen, vi får väl se hur de går med de.
det är absolut ingen bantning eller så, det är bara tillskott..
så iddag bestod min frukost av en smothie med mjölk blåbär frysta jordgubbar apelsin 1 msk vimi pro och till de tog jag en omega 3 & en lose it. NU JÄLVAR!

nu ska jag även ta tag i mitt körkort :)
nepp nu ska jag spela ibasket på mobilen och slå min mans rekord eftersom han slog mitt med 75 poäng idag. bara för att han inte har något liv på sitt jobb ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0