180810 DAG 3.

TJENARE!
sitter i soffan efter en väldigt givande dag. jag och min kärlek åt frukost vid 12 tiden som bestod av gröt, en omega 3, en loose it, ett glas vatten samt ett glas juice med en matsked vimi pro i :) sen gick vi dirket till gymmet, det blev ett axlar och triceps-pass ajajaj säger jag bara.. jag med min onda skadade axel, men zsoli peppade mig och de gav lite iaf! direkt efter drack jag en dietpro med chocklad smak, som jag blandade med vatten idag.. i vanliga fall brukar jag blanda med minimjölk och då är det mycket godare så nu mådde jag illa istället och fick inte ner hela. känns som vi inte gjort annat än att äta idag för när vi kom hem lagade vi lunch! jag åt stekt potatis med falukorv ett glas vatten & en omega 3! UNDERBART att äta potatis som stått i kylen, för då kan man äta den med gott samvete.. alla kalorier försvinner efter ett dygn i kylen. efter de stack jag iväg och övningskörde med Niklas. Det var riktigt roligt idag, jag körde på både 70 väg, 90 väg & 100 väg vilket jag inte gjort innan. . nuu var de ju tråkigt att köra 50 igen haha!
Innan jul SKA jag ha mitt körkort, punkt! nu ikväll har vi varit nere hos mamma och niklas, japp och gissa vad? :ätit! haha.

IMORGON ska jag ställa mig på vågen när jag är på gymmet.
för jag har ätit loose it i några veckor nu och känner faktiskt att jag gått ner lite. får väl se om det är någon siffra jag vill dela med mig till er ;) haha!

förövrigt blir det jobb imorgon, jag börjar kl 11 så det blir snart sängen för min del.  efter det blir det träning med zsoli. på fredag ska jag till aktiverums naprapat, vi får väl se om han kan få ordning på min axel & rygg. HOPPAS! 

GODNATT PÅ ER! ♥


Kommentarer
Postat av: amanda

vart kan man få tag i dessa loose it tabletterna? :)

2010-08-19 @ 14:56:08
Postat av: Filippa

allting jag har beställt kommer ifrån gymgrossisten.com :)

2010-08-19 @ 21:21:18
URL: http://filipparosenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0