230810

godförmiddag på er där ute. idag är det min sista dag på detta sommarlovet, så jag tänkte bjuda på ett inlägg i form av bilder från sommaren. :)


midsommar

midsommar

horbeak

hornbeak

utgång med tjejerna

mys på barfota

mys på barfota

kvällsdopp med min kära bror

mys på fria

mölle med zsoli

mölle

mysig middag på klitterhus

på flickorna lundgren

middag hos oss med rikard & bea

middag hos oss med rikard & bea

hallandsväderö

the ark i tylösand

en liten del av folkmassan som satt utanför för att lyssna

zsoli & lana :) lunch i rydebäck

ålabodarna

spontanare till gothia för att se brossan :)

uppe i "göteborgögat" haha

lana är lite nervös sådär "några" meter upp

varberg

varberg

tyskland

tyskland

tyskland

tyskand

tyskland

roadtripp, stopp: hindås

hindås

öland

öland

inflyttningsbrunch hos oss med familjerna

japp, där är lite bilder :) tack för en underbar och väldigt händelserik sommar, framförallt en underbar sommar med min älskling. helt otroligt att man kan ha de så bra :) love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0