250810

godmorgon!
sitter klar för att sticka till skolan som börjar 10.00. om exakt en vecka börjar praktiken, yes! :D
jag drar mig verkligen ifrån att sticka hemirfrån, de är storm & regn ute.

jag & pappa ska åka iväg på en weekend någonstans där jag vill åka.. jag har funderat & funderat. jag idag ringde jag pappa & sa att jag vill att vi åker till London. jag har aldrig varit där, pappa har varit där en del med jobb men aldrig åkt & fått uppleva saker där. dessutom vill jag shoppa höst & vinter-kläder vilket det lär finnas gott om där. så någongång i nov-dec åker vi! underbart att komma iväg med bara pappsi! :)

i eftermiddag ska jag & zsoli gå på stan & väla. sen försöka hinna sola & träna.
meen nu måste jag sticka! hörs sen ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0