260810

godmorgon på er!
baaah, jag  har extrem huvudvärk & har haft de ett dygn nu.
igår var jag & min skatt först på stan, sen på väla & sen på maxi. vi shoppade lite små saker, zsoli köpte en jätte fin piké. sen fick han en tröja & ett armband av mig :) jag fick en mysig fin munkis av mamma & köpte en grå lite kortare långarmad tröja!
oh jag hatar att vakna 05.20 av att zsolis mobil ringer för då vet jag att de är dax att han ska gå till jobb & lämna mig ensam i några timmar & istället får jag vakna upp själv. ja de låter kanske glöttigt, men de känns faktiskt jätte tomt att han inte är där när jag vaknar eller någon att hålla om eller som håller om mig när jag sover. zsoli måste byta jobb helt enkelt! haha ..
oh jag älskar min man så! ♥ jag har aldrig kännt något liknade.

sen saknar jag min stora lillebror!
han har blivit så stor att han börjat sjuan.. what? jag var ju stor när jag började sjuan, ja tyckte jag iaf. men min lilla calle är 13 & fyller 14 den 1a januari. herrebuddha!





jag & calle i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0