280810

månaden börjar gå emot sitt slut, som vanligt är jag rädd så snabbt tiden går.
ska snart dra till jobb för att jobba hela kvällen och några timmar in på natten. igår var de en helt perfekt dag som började med en kort skoldag, sen träffade jag pappa, vi lunchade, tog en fika & kikade lite. efter de mötte jag upp paula, vi mös mest innan vi stack hem till mig för att klippa henne :) efter de stack jag & zsolle handla mat tills kvällen. det blev såå gott!! tänkte lägga upp bilder ikväll när jag kommer hem om jag pallar.. haha

nix nu måste jag dra, vilket jag inte alls känner för. hade jag fått bestämma över min kväll hade den bestått av några glas vin, kanske en sväng på stan med mina kära vänner eller med min älskade man. faaast cash is king, aight?

hoppas ni får en trevlig kväll, kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0