310810

hola!
knappt konstigt väder, imorse när jag gick till skolan var de svinkallt. sen vid lunch var de så varmt att jag hade velat ha skjorts på mig.
vart hittar man den perfekta vinterjackan i år? hur ska den se ut? jag har absolut ingen aning.
nu när de är så kallt på morgonen när man går till skolan vill jag inget hellre än att bli klar med mitt körkort!! ja, nu får man ju gå till skolan.. när jag kom hem från jobbet i lördags natt hade någon snäll idiot tagit cyklen men varit så omtänksam att lämnat det sönderklippta låset. det är bara skrattretande!

idag ska jag klippa petter! :)
imorgon börjar praktiken, wie. efter praktiken ska jag & zsoli på middag hos bea.



nu är min bror här, så jag ska umgås med honom! see yaa

 


my man, mine!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0