godnatt :)

blev en mysig dag med paula på stan, vi träffade johanna, annika & markus samt lilla nesta. vi slog oss ner på esspressohouse och efter ett antal koppar kaffe och mycket prat delade vi på oss och gick åt varsitt håll..
självklart gick jag upp till mamma på MQ och fortsatte snacka lite skit där .. mohaha!

förövrigt är jag fruktansvärt trött på denna jälva staden, folk vet SÅ mycket mer om en än vad man själv gör. framför allt om mitt och zsolis förhållande, juvligt att ni har koll på de gott folk!

nix mina kära läsare nu ska jag krypa ner för att bege mig till skolan imorgonbitti!
 seee yaa!


bjuder på en bild på mig & min man


Kommentarer
Postat av: paula

men det gör vi ju, filippa? HALLÅÅÅÅÅEEEEEEEE. jag vet det mer än vad ni gör

2010-08-24 @ 12:21:09
URL: http://paulanicolef.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0