gotte söndag

helt ljuvligt att känna att man inte har några måsten, min vardag nu förtiden går ut på att få så mycket så möjligt gjort känns de som.
jag gick upp vid 12, svepte på mig en skjorta, tvättade av mig sminket (vilket jag alltid gör på morgonen för jag blir pigg om jag gör de på kvällen) tog på mig linserna, käkade lite, skrev i bloggen .. sen tog jag min man & täcket med mig in till soffan, vi satte på en film som hette leap year medans regnet piskade på fönsterbläcket. sen tog jag med zsoli in till sovrummet där vi har gjort ansiktsmasker på varandra, samt ansisktmassage. snacka om söndag & kvalité!

filmen var dessutom super bra :) idag gillar jag livet, vilket jag gör rätt ofta nu förtiden.



jag & min skatt för några månader sedan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0