ny plan? dag 1.

japps.. nu har jag en fundering om att kanske dela med mig av min träning samt vad jag äter, och lägga upp lite bilder och sen se om de visar något resultat? japp, vi försöker iaf! så nu commitar jag mig med er att ta tag i det.
nu ska jag bli fit, lite mer slimad och träna bort de där överflödiga lite här och där? inte någon diet, bantning eller något trams. äta rätt och mycket, träna och se vart de leder.


min mage idag. absolut inget jag är missnöjd över, men inget jag är övernöjd med heller.
dagens träning: indoorwalking på aktiverum
dagens mat: frukost (de jag skrev i föregående inlägg), nu ska jag ta en shaker med chocklad smak samt en omega 3, efter träning tar jag en 0ptinut och efter de kvällsmat, får väl se vad den består av men jag tänkte göra ungsbakadfalukorv med potatismos + en omega 3 + en loose it.

jaha, nu har jag helt enkelt ingen återvändo efter som jag här med lovar er att dela med mig. inte för att alla kanske bryr sig? men jag har tyckt de var intressant att följa någon annans ja vad man nu ska kalla de? :)


här är sakerna jag beställde från gymgrossisten :)


Kommentarer
Postat av: lisa

har du tränat regelbundet hela sommaren eller är det nu som du ska börja med din träning? Kommer bli kul att följa! hur ofta tränar du på en vecka?

2010-08-16 @ 19:22:23
Postat av: Filippa

nej, det kan jag absolut inte påstå. för att jag ska bli fördig till sånt behöver jag en rutin i livet, så som skola osv. så jag har tränat lite då och då men absolut inte regelbundet.

nu hade jag tänkt träna 3-5 gånger i veckan, jag gjorde det i våras och mådde jätte bra. man kommer in i rätt tackt, trött på kvällarna och pigg på morgnarna osv :) vad roligt att du vill följa.

2010-08-17 @ 23:01:53
URL: http://filipparosenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0