träningslat

japp, det där med att uppdatera er går väl sådär? jag skyller på mensen, jag kan inte sköta kost & träning när jag känner mig som en uppblåst badboll & är sugen på allt som är ätbart samt lite till..
men nu är de över & jag ska uppdatera er igen. tycker de är roligare att skriva lite annat också inte bara kost, träning bla bla bla..
men hur som helst, jag och zsoli har precis varit ute & gått, sen solade vi vilket var totalt  meningslöst. om man är blek hjälper de inte att sola en gång, vilket innebär att jag kan lätt bli beroende igen.
nu när vi kom hem körde vi med abslider'n .. såndär sak man rullar med fram & tillbaka så att man tränar magen. jag brukar få magisk träningsvärk om jag kör 3x12. får väl se hur de blir imorgon.

imorgon har jag bara en kort dag i skolan, sen ska jag träffa min bästa finaste vän paula. jag ska klippa henne sen ska vi ner på stan & kika lite. ja, enbart kika.. plånboken sviker denna månaden, vilket suger för just nu vill jag ha allt.
sen på kvällen ska jag & min man ha myskväll med god mat osv :)

nu ska jag hoppa in i duschen!





någon mongo bild på mig & paula från sommaren 09, a lot of löve 2 u my dear


Kommentarer
Postat av: PAULA

hahahaha fan vad jag saknar våra utekvällar och mina spyor tillsammans med dig !!! hahaha jag vet exakt vad detta var för kväll

2010-08-27 @ 02:13:31
URL: http://paulanicolef.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0