alla fasar för vågen efter jul...

ja, vi gjorde misstaget att köpa en våg när vi var på ullared. HELVETE vad jobbigt, jag vägde mig nys...
nu har jag visserligen ätit och i vanliga fall brukar jag väga mig på morgonen när jag inte ätit.
men vadå, 1,5 kg mer än förra veckan? det är ju sorligt.
tack och lov fick jag easy tone av min älskling, så nu kan jag gå ordentliga promenader och se om dom gör underverk?
haha, nä men skämt och sido.. men jag har bara haft converse när jag promenerat innan. så det kan ju knappast bli sämre.
MEN nu har jag iaf något att sysselsätta mig med på jul-lovet. gymmet 24/7!
jälva julmat!!!!
 
nu hämtar zsoli mig och vi ska träna bröst, biceps och mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0