080210

hola!
har pluggat nu i flera timmar, sitter med en lista och bockar av. . hoppas det kan vara till någon hjälp.
nu ska jag och simma med paula elin och fabbe. sen ska jag bara hem om för att sen sticka iväg och träna på aktiverum med mammma. NU jälvar säger jag. från och med börjar mitt nya liv för några månader framöver.
JAG ska våga gå i bikini i sommar, det har jag inte gjort på 4 år. ALLTID shorts eller liknande. MEN nu jälvar..

tisdag: skolan, utbildn. på kvällen
onsdag: skolan. träffa bea
torsdag: skolan. boxning med mamma :)
fredag: ?
lördag:?
jag vill inte ut i helgen, så jag kommer antaligen sitta hemma och nörda med min nya telefon.

haha, i lördags fick jag världens ryck att ta ut min tungpiecring som jag tjatat om ett antal gånger här i bloggen, ohyes det gjorde jag, men av någon KONSTIG anledning har jag den i igen......... haha!
NU måste jag dra .. hörs kanske sen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: johanna

haha du kör en sån "ÅÅÅÅÅÅÅH JAG VILL INTE HA KVAAAR PIERCINGEN!" som på krogbowlingen :D hahahahahah, gott snack

2010-02-08 @ 20:04:54
URL: http://johannadahlgren.blogg.se/
Postat av: sanna

jag vill heller inte ut ihelgen. hitta på något mys? puss.

2010-02-08 @ 20:08:02
Postat av: filippa

hahaha, johanna ? det har jag glömt!? den gången när jag precis gjort den?



ja, sannisen myyys låter kanon :)

2010-02-08 @ 21:15:40
URL: http://filipparosenberg.blogg.se/
Postat av: johanna

haha neee jag menade att du reagerade som jag då vid krogbowlingen, när vi cyklade. hahahaha :D lite "deja-vu" men ändå inte! fast du va fan inte glad för din piercing heller den kvällen eftersom du skulle shotta (men fick inte dricka starksprit egentligen) hahaha

2010-02-09 @ 11:42:26
URL: http://johannadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0