110210

godkväll gottegrisar!
något måste faktiskt vara fel på mig, somnade rätt tidigt och sov faktiskt bra i natt TROTS det så  vaknade jag inte av min väckning klockan halv tio så av en ren slump vaknade jag till 10.13 iställlet.. lite halv brottom eftersom tåget gick 11 från knutan. . men tro det eller ej så hann jag.
det blev en riktigt mysig och lyckad dag i Malmö och sjävklart lyckades jag göra av med pengar.
Jag köpte en skinnjacka och en tröja. . men ja är helnöjd med ett tomt konto faktiskt.

när jag kom hem vid halv nio tänkte jag dra och träna, men jag är helt slut. Ska träna med Bea imorgon, sen träning på lördag och antagligen söndag också så jag fick unna mig en paus idag :)

nu ska jag kolla på AA.  om jag orkar lägger jag upp bilder på mina fina inköp!

TACKAR till JOHANNA som visade mig hur man la upp video i bloggen vilket var busenkelt men jag har aldirg fattar hur man gör. haha :)

 

 


Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha luuugnt :D:D:D btw, har du börjat träna ? :D sjukt bra juuu :D:D hör alla mig när jag skriker: BEEEEEEEAAAACH 2010 !!!! haha

2010-02-12 @ 08:29:16
URL: http://johannadahlgren.blogg.se/
Postat av: linnea

vad använder du för solpuder :)?

2010-02-12 @ 16:52:20
Postat av: filippa

haha, ja johanna NU jälvar beaaaaaaaach 10 is coming, and so are weeeee!!!

jag tränar på aktiverum, men jag börjar med er sen om tre månader :)

2010-02-14 @ 13:07:05
URL: http://filipparosenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0