130210

hey alla glada.
idag är det mitt tur datum, elller ja varje månad den 13e är det de iofs.
Igår var jag och käkade på bonasera bonasera med pappa lana calle :) efter de stack jag hem om sen mötte jag upp sannisen. vi gick till bara vara och tog ett glas vin, mysigt.
idagens hade jag bokat tid med en PT , de gick bra. sen stack jag till Tina och fixade mina naglar, blev SUPER nöjd. oh hon är så duktig :) ikväll har jag haft trevligt sällskap här, vi lagade mat och slappade lite på soffan och nu är jag kluven.. sitter här själv och känner att det är lördag.
vill träffaa Paula som är hos sofie som fyllt år, men jag vill absolut inte gå ut. eller om jag ska åka till pappa och mysa med dom.. eller så stannar jag här helt enkelt.

IMORGON får jag min iphone om allt går som det ska!!!!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0