2009!


januari:
-Ralle hade 19 årsfest där jag träffade Sanna & Oliven för första gången.
-Många olagligautgångar med Sannisen Paula & Oliven.
-Trettondagsafton på bakom & en sjukt rolig förfest hos Paula.
-18års fest hos Linda där jag och Paula kände oss som nördar, sen blev det tivoli där vi träffade Hollebolle och com för nästan första gången. 
- philip trillade med mig rakt ner i kullerstenen så jag skrapade upp hela min haka .. haha



februari: 
-club 4 på bakom, riktigt bra :) sjukt bra efterfest hos rille.. dans med simone haaha!
-massa mysiga fikor med sannisen och oliven.
-en OTROLIGT händelserik kväll hemma hos kim wennerström, snöänglar, sanning eller konka & en onykter bilfärd till ängelholm och tillbaka.
- en tripp till stockholm med pappa malin & calle under alla <3 dag helgen.
- utgång på cardinal vilket har blivit känt som "Cardinal fyllan " sanna var min mamma den kvällen.
- 20 årsfest hos BORG :) 


 
Mars:
-massa utgångar..
-mitt och holleboolles bröllop haha.
kommer inte ihåg något mer direkt från mars?
- förfest hemma hos daniella sen fest hemma hos petter, hahha..



april:
- världens mest spontana och roliga utgång i malmö med paula & sanna. sen sov vi hos Johannes :)
- lagfest hos jeppe :) där "kloak paula" kom till.
- massa utgångar bla. tivoli vip med ölbord jag och paula ensamma, som tur fick vi hjälp av gregge joel och hannes. förfest hos johanna dahlgren " med andra ord" sen tivoli.
- robin bengtsson hade stor fest.
- elin fick körkort :D


Maj:
- maj började otroligt bra, med en helt underbar valborg. vi började dricka, spela fotboll och bada på gröningen vid 1 tiden, sen rulladde timmarna på och när vi alla hade solsting och var runda under fötterna beslöt vi att vi skulle ha gårdsfest hemma hos alexander thuné. där spåra allt. men det var en sjukt bra kväll.
- jag fyllde äntligen 18. hade först en jätte bra födelsedag tillsammans med min familj. sen firade jag med stor fest, helt mega lyckad kväll.
- mina älskade vänner gick på balen, och jag fick äran att fixa kim & paulas frisyrer :)
- mysig jaccuzi kväll hemma hos hannah kjell.
- pascha invigningen.
- mysig grill kväll hemma hos johanna tallström.
- ännu en   

juni:
-
mina närmsta vänner tog studenten, det ÖSREGNADE men lika glada var dom för de..
min tur började hos malin green, sen till daniella, sen till kim, sen till oliver, sen till paula och sen till oliver igen.
undeerbar dag för dom, och även för mig få dela lyckan med dom.
- en tripp till kävlinge med jessan :) haha
- sjukt mysig midsommar hemma hos min pappa tillsammans med jessan och paula. sen hem till jenny :)
- massa mysiga kvällar på docken
- en tripp till malmö igen med daniella olivia jonas , oherre!
- cantina med paula.. HAHAHAHA !

juli:
-överraskningsfest för sannisen på pålsjöslott med brännboll och mysigt umgänge.
- en underbar dag med calle & pappa runt i skåne.
- bakken med mamma och calle
- massa tisdagsklubben och sweautgångar
- började jobba på bakom , sen gick de utför..... haha
-  helsingborgsfestivalen.. och en karusell som ALDRIG slutade.
- champanjetältet med pappa och com. OHERRE, en av sommarens roligaste kvällar men fick dock sina konsekvenser.
- malmö med paula och daniella, danni dansade rumpan av en tjej.
- sjukaste trippen till båstad EVER! trodde jag skulle dö..de var sjukt.


augusti:
-  mysiga kvällar på beach club med sanisen och oliven
- jobb jobb jobb på bakom :)
- började i min underbara klass! <3 
- sthlm, COLDPLAY.. bästa bästa helgen på hela året :)

september:

- back on track, jag blev brunett igen..
- började ha sena filmkvällar med Jokern!
- hade en mysig hemmabakad pizza kväll med tjejerna i klassen.
- SJUKT rolig förfest hos joel med charader.
- trillade för 2:a gången detta året och slog min svanskota ordentligt..



oktober:
- johanna fyllde 20 & det firade hon med bolwing & maskerad.. SÅ klart var det en helg innan halloween så det var bara vi som var utklädda när vi trillade in på bakom.
- DAVID GUETTA i malmö på slakthuset tillsammans med Paula. Sen sov vi hos hennes bror :)
- "inflyttningsfest" hos james.
- krogbowlingen, lika rolig som förra året.
- Daniella och jag hade min lägenhet för oss själva.
- måndagsfest, vi anordnade en egen liten " personalfest"på bakom.. haha en måndag.
- en "liten" förfest hos mig med drygt 30 pers. haha..


november:
-nellabella bus fyllde 19 och det firades med middag på bakom.
- Många tankar åt kimsi :( <3 Jobbiig månad...
- champanje safari med mamma och papi
- en shoppingtur till malmö och lund med elin paula och fabbe.
- började övningsköra


december:
- paulas 19årsfest på bakom som inte blev annat än lyckad. haha :)
- pidder flyttade in i någon vecka :D
- festade med babsan
- julbord/tura krogturan.. OH HERRE.. haha vad hände?!
- hade en underbar jul med familjen
- en bra nyårsfest hemma hos marcus och simone med alla tjejerna. sen bakom ..



DET hade varit ett riktigt roligt år.. Med vänner som kommit, vänner som gått och även mina käraste som är kvar. Bland årets bästa har självklart varit Sanna som blivit en stor del av mitt liv, men även Olivia, Jocke, gottefabbe, tjejerna i klassen, återföreningen med min älskade elin och kommit ännu närmre mina käraste.
Nu är vi inne i februari detta året och jag hoppas på ett ÄNNU bättre år.. med starka relationer och härliga minnen. TACK för ni gjorde 2009 minnesvärt mina älsklingar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0