230310

helu!
sorry för min otroligt usla update i helgen..
i fredags följde jag med pappa till köpenhamn för att lämna Lana på flygplatsen för hon skulle till London.
sen spenderade vi kvällen i köpenhamn, käkade och mös :)
i lördags var jag först på handledarkurs på körskolan igen.. sen var jag och niklas och tränade, shit vad trött jag var efter. fixade lite ärenden sen gjorde jag mig ordning inför kvällen. Hannah, sanna, daniella, zsoli, danne och carro kom hit :) vi förfestade sen stack vi ner i stan. ångrar mig att jag gick ut, faaaan vad segt de är ute.. alltid alltid samma sak, samma folk, samma musik och slöseri på pengar. nepp nu får de vara nock med hela utgångar!  baravara häng får räcka! Haha
i söndags vaknade jag upp OTROLIGT bakis trots att jag inte alls kände mig onykter på kvällen men jag hade druckit en del, tack och lov var inte mamma hemma och klagade så jag fick stanna i sängen länge...trodde jag.  men så klart skulle jag till farmor på middag, så de var bara att ta sig upp iaf. sen blev det mys med pappa, calle, chips och dipp :)
igår hade jag körlektion som gick SKIT!!! meen men, sen stack jag upp och träna :) sen skulle jag på utbildning, och när jag kom hem var mamma hemma TRO DE ELLER EJ, så det blev mys med henne..snacka massa skit!
sen började de spöka här, så jag valde att sova i mammas säng..

på tal om spöka. . .
med min pappa bor vi på Maria park, i de gamla psyket som är renoverat.
TVÅ nätter vid olika tillfällen när Lana gått upp på natten för att gå på toa, har toa dörren varit låst?
jaha?!? ALLA andra sover, och de är ingen mer än pappa som använder den toan där nere.
ja, jag tror på "spöken"

skriver kanske sen, puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0